wtorek, 5 kwietnia 2016

Wygraj płyn do mycia akrylu - wyniki

Przepraszam za opóźnienie. Ogłaszam, że konkurs wygrała Roksana Mówka. Proszę o zgłoszenie się do sponsora, który wysle do Pani nagrodę.
I tu muszę się przyznać do malwersacji konkursowego mienia. Zużyłam płyn do mycia akrylu.
Dlatego nagrodę otrzyma Pani od sklepu alchemica.pl .
Buka by powiedziała: "jezeli czegoś nie można, a bardzo się chce, to można". Ja bardzo chciałam płynu do mycia akrylu.
Wszystko jest uzgodnione, prosze zglosić się na priv przez stronę na facebooku https://www.facebook.com/alchemicapl-882055885164596/?fref=ts
Naprawdę warto, płyn jest rewelacyjny, mój brodzik wygląda jak nowy. Tak naprawdę, najpierw ustaliłam, że sklep wyśle nagrodę, pózniej dopiero otworzyłam butelkę. Już niedługo relacja z mycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz