czwartek, 2 czerwca 2016

Punkt Lagrange’a i inne niespodzianki

Otrzymałam dzisiaj nową przesyłkę od Minerwy z produktami do testowania i oceniania.
Jak widzicie, każdy produkt jest z innej bajki: książka, krem do rąk i herbatki.
Czyli jedna wielka niespodzianka.

1. Książka. Jest to powieść sensacyjna Jacka Szczyrby Punkt Lagrange’a. Już nie mogę doczekać się niedzieli, będę miała może więcej czasu dla siebie i sobie poczytam. Jestem taka niecierpliwa, ponieważ niedawno czytałam pochlebną recenzję tej powieści na blogu ART OF READING. Autor recenzji, Krzysztof Maciejewski, nazwał ją znakomitą, ciekawe, czy też będę miała takie zdanie.
Książkę można kupić w księgarni MINERWA.  Aktualnie jest w promocji 30% i dodatkowo bez kosztów przesyłki. W księgarni Minerwa można kupić książki jednego wydawnictwa i dlatego chyba takie preferencyjne warunki.

2. Odżywczy krem do rąk niemieckiej firmy Rugard. Cieszę się, miałam już kiedyś krem oliwkowy tej firmy. Na blogu zamieściłam recenzję: Krem oliwkowy RUGARD
Ten krem też zasługuje na osobny wpis, który zamieszczę niebawem.

3. Herbata i kod rabatowy. Idealnym dodatkiem do ciekawej książki jest dobra herbata. Otrzymałam dwie porcje herbat Big-Active i kupon rabatowy do wykorzystania w sklepie smacznaherbata.pl. Już dzisiaj zrobię sobie zakupy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz