wtorek, 9 sierpnia 2016

Konkurs – lato z filmem i herbatą

Różne są sposoby na spędzanie wakacji. Ja najczęściej robię to bardzo aktywnie, między innymi z powodu  dzieci, które są bardzo ciekawe świata i my z mężem chętnie (w miarę swych możliwości) tę potrzebę zaspokajamy.
Ale miałam tej niedzieli cały dzień tylko dla siebie. Dzieci pojechały do dziadków, mąż musiał pracować. Oczywiście w planach miałam wysprzątanie gruntowne dziecięcych pokoików, zaprawy itd. Dopiero mój mąż doprowadził mnie do pionu i kazał przyrzec, że taki nietypowy, spędzony w samotności dzień spędzę zupełnie inaczej, zrobię coś, wyłącznie dla siebie.
Tak więc była długa kąpiel w pianie, manicure, pedicure, maseczka na twarz i włosy.
Resztę dnia spędziłam w fotelu (z przerwami na spacery z psem), z laptopem na kolanach i oglądałam sobie filmy. Towarzyszył mi kot i kubek pysznej herbaty.
O filmach napiszę innym razem. Dzisiaj ogłaszam konkurs.

Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie:
Jaką premierę oglądałaś(eś) lub zamierzasz obejrzeć w wakacje?

Odpowiedź proszę wpisać w komentarzach. Możecie wspomóc się portalem srebrny ekran, zapowiedzi ciekawych filmów zobaczycie tu:

PREMIERY W SIERPNIU,
PREMIERY W LIPCU, 
PREMIERY W CZERWCU,
Możecie też wkleić link do recenzji. RECENZJE.

Proszę też o przesłanie danych do wysyłki na adres:  gosia.kuchareczka@gmail.com
  z dopiskiem konkurs.

Nagrodą będzie opakowanie czerwonej herbaty big-active. Właśnie taką piłam w czasie niedzielnego lenistwa. Bardzo dobrze komponuje się z dobrym filmem.

Konkurs będzie trwał do końca sierpnia, nagrodę wyślę pocztą, nie wysyłam za granicę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz