sobota, 26 sierpnia 2017

Czysta fuga, czyli Forlux.

Podzielę się dzisiaj opinią o produkcie, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem chemiadomowa.com


„Czysta fuga” polskiej firmy Forlux jest preparatem kwaśnym o pH 1. Dlatego w czasie stosowania należy zachować środki ostrożności, czyli założyć rękawice ochronne i zrezygnować z pomocy dzieci.

 To są moje fugi w łazience, kiedyś były kremowe. 


Płyn Forlux wylałam bezpośrednio na fugi, od razu zaczęła się gwałtowan rekacja chemiczn. Płyn zaczął się zamieniać w pianę.

Zapach nie jest bardzo drażniący, ale ja, zgodnie z instrukcją, zostawiłam otwarte drzwi łazienki i uchylone okno.

Po chwili (1-2) minuty, reakcja ustała. Starłam burą pianę mokrą ścierką.
To jest efekt końcowy. Bez szorowania, bez problemu. Trwa to zaledwie kilka minut.

Żeby dobrze zneutralizować kwas, jeszcze raz umyłam całą podłogę dużą ilością wody. Dzięki temu płytki też wyglądają jak nowe.

Na stronie sklepu możecie zobaczyć film. Przekonałam się we własnej łazience, ten płyn na prawdę tak działa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz