piątek, 19 grudnia 2014

Mój ulubiony krem do rak

Krem do rąk, który obecnie stosuję, otrzymałam jako prezent świąteczny ze sklepu www.minerwa.net przy okazji kupowania kremu do stóp. Krem ma wygodną formę pianki. Ta postać kosmetyków jest mi znana od lat, ale do tej pory miałam do czynienia tylko z kremami do stóp. Krem ma bardzo delikatny zapach. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu, jednakże, gdy wtarłam w skórę dużą ilość specyfiku (wg. informacji producenta, zbyt dużą), czułam, że skóra jest napita "na maksa" i już więcej niczego nie przyjmie. Po chwili jednak to uczucie przesady minęło i do końca dnia cieszyłam się miękką i gładką skórą. W czasie robienia porządków przedświątecznych, używam go naprawdę często, skóra na dłoniach nie wygląda źle, jest gładka i na razie nie ma typowych dla przedświątecznego szaleństwa, obrażeń.
Więcej o  kremie możecie przeczytać TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz