środa, 4 lutego 2015

SOTIN S82 - nietypowe zastosowanie

Przedstawię wam dzisiaj fotorelację z niestandardowego użycia preparatu do czyszczenia WC - SOTIN S82.

A było to tak. Musiała wymienić kabinę prysznicową. Okazało się, że poprzednia przeciekała i zostawiła po sobie na podłodze wzorek z osadu kamiennego. Nie było łatwo, kamień ten miał kilka lat.








Po godzinie szorowania na kolanach, wpadłam na pomysł, żeby użyć preparatu do czyszczenia toalet. Jak słusznie się domyśliłam, rozpuszcza on kamień nie tylko we wnętrzu muszli klozetowej, ale także na płytkach. Naniosłam aktywną pianę na nalot.










Odczekałam 10 minut. Zaczęłam czyścić gąbką do naczyń - twarda stroną. 



Zauważyłam, że osad jest zupełnie miękki. Dokończyłam czyszczenie bez problemu mopem.

 


Efekt jest niesamowity. Jak bym starła rozlaną kawę.




Ja użyłam produktu przywiezionego z Niemiec. dlatego na zdjęciach jest etykietka z niemieckimi napisami. Teraz jednak można już kupić środki myjące Sotin w polskich sklepach. Kupuję w sklepie www.minerwa.net



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz