poniedziałek, 5 grudnia 2016

Sanamed - krem do stóp w piance

Dzisiaj przedstawię Wam krem do stóp niemieckiej firmy Sanamed. Produkt ten otrzymałam do recenzji od dystrybutora. https://www.facebook.com/sanamedpolska/?fref=ts

Krem jest bardzo odżywczy. Mimo formuły pianki, która ułatwia wchłanianie, trzeba go chwilę wmasowywać. Zostawia na skórze wyraźną powłokę ochronną. Skóra jednak nie jest tłusta.
Opłaca się poświęcić chwilę na wmasowaniu kremu, ponieważ efekt jego działania widoczny jest natychmiast. Skóra jest odżywiona i nawilżona.



Zaletą tego kosmetyku jest także jego wydajność. Ilość, którą widzicie na zdjęciu, wystarczyła do posmarowania stóp i dłoni. Jak widzicie, mam suche i zniszczone dłonie, tak więc moja skóra wchłania więcej kremu niż u innych.

Krem ślicznie pachnie, delikatnie i owocowo. Dlatego używam go też do rąk. Mój produkt ma poj. 50 ml. Bardzo wygodna wielkość, można używać w domu, jednak bez problemu można też wrzucić go do torebki.

Kremy w piance do stóp Sanamed możecie kupić w sklepie minerwa.net.
Kosmetyk o poj, 150 ml  kosztuje 40-44 zł. Moim zdaniem się opłaca kupić za taką cenę. Wyczytałam w sklepie, że firma Sanamed oferuje kilka rodzajów kremów w piance.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz