czwartek, 4 maja 2017

JANSSEN DRY SKIN Eye Zone Gel - nawilżający żel na okolice oczu

JANSSEN DRY SKIN Eye Zone Gel - nawilżający żel na okolice oczu - czyli zaległa recenzja.

Krem ten w wersji podróżnej (5 ml) otrzymałam w prezencie na spotkaniu blogersko-towarzyskim.

Spotkanie blogerek w Murowanej Goślinie
Ponieważ miał małe, ale bardzo praktyczne opakowanie w formie platikowej malutkiej butelczki z dozownikiem, wrzuciłam go do kosmetyczki i używałam całe lato w czasie wyjazdów.

Producent pisze: Natychmiastowo wygładza zmarszczki spowodowane przesuszeniem i trwale nawilża delikatną skórę. Zmniejsza opuchliznę, skutecznie zwalcza ciemne kręgi wokół oczu.

Dlatego dla mnie jest idealnym kosmetykiem na lato. Nie likwiduje zmarszczek starczych, które mam wokół oczu, ale przynosi ulgę i bardzo nawilża skórę po opalaniu. Zmniejsza obrzęki i napina skórę. Można go jeszcze przed aplikacją włożyć do lodówki, żeby zwiększyć efekt. Dlatego pewnie będzie idealnym kosmetykiem dla osób 20-40 lat choć i ja stosowałam go z przyjemnością.

Ponieważ w najbliższym czasie będę zamawiała jakiś krem Janssena, to pewnie kupię sobie takie mini opakowanie do wakacyjnej kosmetyczki.

Wam też polecam.

Janssen Cosmetics żel pod oczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz