środa, 3 maja 2017

Janssen - krem liftingujący

Janssen Liffting & Recovery Cream. Krem litingujący dla cery dojrzałej. 50 ml
Cena ok 130 zł. Kupiłam w sklepie Minerwa.


krem liftingujący Janssen



Jak widać na zdjęciu, krem właśnie się kończy. Mogę więc już opisać moje wrażenia. 

1. Konsystencja - dość ciężka jak na krem dzienny. Wchłania się dobrze, jednak pozostawia tłusty film. Aby zrobić makijaż, trzeba chwilę poczekać.
2. Zapach - bez zapachu lub bardzo delikatny, ja nie wyczuwam. 
3. Wydajność. Wydajny, dobrze się rozprowadza po skórze, daje natychmiastowy efekt. 
4. Efekty. Skóra jest dobrze nawilżona i odżywiona, dzięki temu staje się bardziej jędrna i napięta. U mnie efekt ten był widoczny szczególnie w okolicach oczu, gdzie mam wiotką i cienką skórę z milionem zmarszczek. Krem ten używałam na całą twarz (także okolice oczu) i szyję.

5. Podsumowanie. Jestem zadowolona z efektów jakie daje systemtyczne używanie tego kremu. Mimo niedogodności z pozostawionym na skórze filmem i makijażem. Na pewno wrócę do tej serii, może tym razem kupię krem pod oczy?

Lubię zmiany. Krem był fajny, ale teraz kupię sobie inny. Korzystam z wolnego czasu i przeglądam internet w poszukiwaniu czegoś nowego, skutecznego i niedrogiego.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz