piątek, 3 czerwca 2016

Sotin - najlepsze preparaty czyszczące

Zakupy zrobione. Jutro będę pucowała i polerowała mój domek. Oczywiście po południu, przed południem idę z dziećmi do szkoly na dzień dziecka. Po szkolnej zabawie i lodach z rodzicami, pociechy pojadą z tatą do dziadków, a ja będę szalała ze ścierą.


Na zdjęciu widzicie płyny do czyszczenia mojej ulubionej firmy Sotin, oraz nową ściereczkę uniwersalną Jana Niezbędnego. Nowa ścierka potrzebna mi do mycia okien, wolę taką frotte, niż specjalną do szyb.

Od góry:
Sotin R86 - płyn do mycia akrylu, u mnie wanna i brodzik. Pierwszy raz kupiłam rok temu ( MÓJ ULUBIONY PREZENT NA DZIEŃ KOBIET.) i od tego czasu nie używam już niczego innego. Nie lubię szorowania brodzika i wanny w pełnym skłonie, dzięki temu płynowi szorowania już nie mam.
Sotin G140 - do mycia okien. Razem z nową sciereczką z mikrofibry tworzą wspaniały duet.
Sotin 130 - do mycia kabiny prysznicowej. Juz się nim zachwycałam, więc nie będę sie powtarzać - Mój ulubiony płyn do mycia prysznica.
Sotin SG 82 - preparat do usuwania nalotu z kamienia z WC. O nietypowym zastosowaniu napisałam w lutym ubiegłego roku - SOTIN S82 - nietypowe zastosowanie. To był wyjątek, preparatu tego uzywam do mycia muszli klozetowej.
Butelki leżą wygodnie na ściereczce uniwersalnej z mikrofibry Jana Niezbędnego. Mojej ulubionej ściereczki.
Tak więc jutro obchodzimy dzień dziecka. Właściwie inaczej używa się tego określenia. Zrób sobie "dzien dziecka" tzn. nie zrób czegoś, co robic należy, np. nie umyj zębów przed spaniem.
Ja robię wszystko inaczej, ale takie szybkie porządki bez zbędnych komplikacji (kręcącej się rodziny), są dla mnie naprawdę przyjemne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz