niedziela, 17 lipca 2016

RUGARD krem do rąk - recenzja


Witaminowy krem do rąk niemieckiej firmy Rugard. 
O tym, że te dermokosmetyki są bardzo dobre, już wiem, Używałam oliwkowego kremu do twarzy Krem oliwkowy RUGARD
Teraz mam okazję przetestować krem do rąk.
Pierwsze wrażenie było ujemne. Krem jest tłusty, a ja nie lubię, gdy na dłoniach pozostaje nawet odrobina kosmetyku.
Po pierwszym użyciu moja opinia zmieniła się radykalnie. Owszem, krem jest tłusty i bardzo odżywczy, ale dobrze się wchłania. Po chwili masowania nie zostawił tłustego filmu. Już po kilku dniach stosowanie tego kremu (raz dziennie, wieczorem), zauważyłam widoczną poprawę wyglądu mojej skóry na dłoniach. Zniknęła szorstkość i suchość. Skóra stała się miękka.
Krem ma jeszcze jedną zaletę - jest tani! Na pewno kupię sobie go jeszcze nie raz. 
Krem otrzymałam w prezencie, w paczce z produktami do testów ze sklepu minerwa.net


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz