niedziela, 9 listopada 2014

ULUBIONY SOK MOICH DZIECI - Vivit jabłkowy

Dodaj napis
Soki wyciskane kupujemy od niedawna, chyba od roku. Od kilku miesięcy jesteśmy wierni jednej firmie. Przetestowaliśmy ich kilka oraz różne smaki soków. Wygrywa jeden! Świeżo tłoczony, naturalnie mętny sok jabłkowy.
Latem nie kupuję gotowych soków. Pracuje u mnie w kuchni codziennie sokowirówka i sokownik. Teraz już (listopad) niestety nie mam z czego wyciskać świeżych soków (ekologiczne jabłka z ogródka już się skończyły), zostały też wypite pasteryzowane (własnoręcznie robione) soki z dodatkiem cukru. Tak więc nastał czas soków gotowych.
Z zakupem tego soku miałam problemy, pojawia się i znika w moim ulubionym sklepie spożywczym. Teraz kupiłam zapas w internetowym sklepie firmowym. Skorzystałam z promocji i nie zapłaciłam więcej. Co będzie dalej, zobaczymy.
Zdjęcie pochodzi ze sklepu firmowego Vivit.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz