niedziela, 9 listopada 2014

MÓJ ULUBIONY PEELING czarne mydło

Czarne mydło stosuje regularnie (raz w miesiącu) na skórę twarzy i owłosioną głowy. Bardzo dobrze oczyszcza i odtłuszcza. Po zastosowaniu mydła nakładam na twarz maseczkę nawilżającą lub grubą warstwę kremu nawilżającego. Włosy też silnie odtłuszcza, więc nie nadaje do suchych i zniszczonych. Moje nastoletnie dziecko (z tłusta skórą i włosami) myje twarz i włosy czarnym mydłem raz w tygodniu. Czarne mydło ma postać ciemnej, brzydko pachnącej mazi. Używa się go w bardzo małych ilościach i dlatego jest bardzo wydajne. Słoik 200 ml kosztuje ok. 30 zł. Pierwszy raz kupiłam w jakimś centrum handlowym na wystawionym straganie. Teraz kupuję przez internet w sklepie www.minerwa.net skąd ściągnęłam zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz